Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

Część II - biżuteria


Dzień doberek :) Pogoda dopisuje, co za tym idzie - dobry humor i zapał do działania :)
Z wczoraj na dzisiaj miałam zaszczyt być na półmetku, było bardzo fajnie, mile wspominam ten wieczór :)
Już jutro poniedziałek i znowu cały tydzień przed nami do weekendu....

W dniu dzisiejszym: II część mojej ulubionej biżuterii, już niedługo III i ostatnia część. Tym razem są to kolczyki, bransoletka i dwie przyczepiane do ubrania ozdoby. Te na zdjęciu powyżej pasują do niemal każdej okazji, można zakładać je na co dzień jak i na imprezy wieczorowe :) Jednym słowem uniwersalne. 
Poniżej: kokardka (uszyta) i kwiatek (Top Secret) przypinane agrafką do ubrania oraz dwie bransoletki (na rękę zakłada się obie, nie wiem gdzie zostały zakupione, ponieważ je dostałam).



Te dwie pary kolczyków zakupiłam w pakiecie z gazetą :D Są plastikowe, szału nie ma, ale je lubię :) 


Jeżeli chodzi o kolczyki bardziej widoczne to gustuje w tego typu kolczykach jak poniżej.
Od lewej - pierwsze z nich dostałam, bez dwóch zdań są moimi najbardziej lubianymi kolczykami, drugie zakupione w galerii na stoisku z biżuterią, trzecie także dostałam, kolejne zakupione w Croppie, następne dostałam, kolejne dwie pary kupione w Top Secrecie, dwie ostatnie kojarzą mi się z Grecją :) Te z lewej kupione w miejskim sklepiku z biżuterią, natomiast te z prawej dostałam.


Poniższe zdjęcia to zbliżenia poszczególnych kolczyków:















Na zakończenie chciałabym Wszystkim życzyć miłego i pogodnego dnia, a także zaprosić Was do dodania bloga do obserwowanych :) Pozdrawiam. Ciao ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz