Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Polecane kosmetyki

Witam serdecznie:)
Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, pomimo tego że jak wychodziłam ze szkoły to złapał mnie silny deszcz ze śniegiem, a że mam nawet sporo drogi do domu, wróciłam cała mokra jak kura :), ale nie ma tego złego, zarobiłam parę dobrych ocen w szkole z których jestem bardzo zadowolona :) Mam tylko nadzieję, że nie złapie mnie jakieś paskudne choróbsko, niestety w okresie zimowym nie trudno o chorobę...
Chciałam dzisiaj pokazać Wam, w sumie to polecić pewne kosmetyki, które na prawdę warto kupić. Wiem to, bo je posiadam :) Więc to nie będzie doradzanie w ciemno, może akurat ktoś się pokieruje moimi radami :)
Zatem...
Kosmetyk nr:

1. Jest to lakier do włosów firmy Syoss - mocne utrwalenie (24h utrwalenie). Według mnie jest to najlepszy lakier do włosów, nie skleja włosów, a to dlatego że ma bardzo dobry rozpylacz. Spryskana nim fryzura, trzyma się przez bardzo długi czas. Kolejną zaletą jest to, że nie obciąża włosów, nawet po rozczesaniu wyglądają świeżo i nie są oklapnięte, jak to ma miejsce przy używaniu innych lakierów. Miałam już trzy takie lakiery i myślę, że nie zmienię wyboru. Moim zdaniem to nr 1 :)

2. Luksusowa regenerująca maseczka do włosów z ekstraktem z czarnego kawioru z serii Planet Spa. Zamówiłam ją z Avonu w sumie nie dawno. Moje włosy wymagają silnej regeneracji więc postanowiłam spróbować i jak się okazało, to był słuszny wybór. Włosy są odżywione, sypkie, długo trzymają świeżość i włosy ładnie pachną. Ma ekonomiczne opakowanie, myślę że wystarcza na długo.

3. Maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu także z serii Planet Spa. Zamówiłam ją w Avonie już jakiś czas temu, mam ją na prawdę długo, to znaczy że jest ekonomiczna :) 
Skóra twarzy po jej zastosowaniu jest oczyszczona i wygładzona. Jeżeli decydujecie się na maseczkę oczyszczającą to polecam tę :) 

4. Waniliowe mleczko do ciała z seriii Naturals. Je z kolei dostałam w prezencie, z którego jestem w pełni zadowolona. Bardzo podoba mi się buteleczka w jakim się znajduje mleczko :) Skóra jest gładka, sprężysta i miękka przy czym przepięknie pachnie wanilią. Ma fajną konsystencję, która natychmiast się wchłania.

5. Śródziemnomorskie serum ujędrniające do szyi i dekoltu z serii Planet Spa także z Avonu. Napina i ujędrnia skórę, przyjemne do wmasowania, ma żelową konsystencję. Opakowanie starcza na długo.

6. Odżywka do paznokci - Paznokcie twarde i lśniące jak diament, receptura szwajcarska z firmy Eveline. Paznokcie po jej regularnym używaniu stają się naprawdę twardsze i nawet szybciej rosną, więc dziewczyny, jeżeli chcecie mieć zdrowe i ładnie wyglądające paznokcie to polecam ten produkt :)

7. Jedwab do włosów - profesjonalna jedwabna regeneracja z firmy Biosilk. Ja używam go na końcówki włosów, działa na nieskutecznie, bo przestają się rozdwajać, a to problem większości z nas, niestety. 



Pozdrawiam!:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz