Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2013

Motywacja




       
Witam serdecznie po przerwie ;) ! 

Z racji tego, że lato trwa i dopisuje naprawdę ładna pogoda chciałam zachęcić Was do działania. Dzisiaj post troszkę o innej tematyce niż dotychczas, zatem o sporcie.

Wysiłek fizyczny daje nam dużo radości i satysfakcji z efektów, jednak nie zawsze mamy do tego zapał i power :) 
Jednakże lato, może być motywacją do działania! Jest to najlepszy czas, aby zadbać o nasze ciało, zdrowe odżywianie, owoców i warzyw mamy teraz dużo, więc trzeba korzystać!:) 
Od niedawna, ja sama, zaczęłam chodzić na fitness, pomimo tego, że jestem troszkę sportowym leniuszkiem ;) Powiem Wam, że jestem zachwycona, nie zdawałam sobie sprawy, że robienie czegoś dla swojego ciała sprawi mi tyle frajdy i satysfakcji. Naprawdę polecam! :)

Jak w każdym mieście, chociaż jedna siłownia/klub fitness powinien być, a więc nie pozostaje nic więcej tylko zabrać się do roboty :D!
Jeżeli jesteś domownikiem i wolisz przeprowadzić trening w domu, to mam coś dla Ciebie. 
Oto ćwiczenia, które pomogą Ci doprowadzić swoje ciało do wymarzonej sylwetki:

1.Ćwiczenia dla kobiet:


- brzuch:




-pośladki:



- uda:





- plecy:



- ramiona:





2. Mężczyźni:

- brzuch:




- plecy:






Na koniec chciałam Was wszystkich pozdrowić, do zobaczenia! :)) 










3 komentarze:

  1. ty zawsze dobrze zachęcasz

    OdpowiedzUsuń
  2. hej bardzo ciekawy blog zapraszam na
    http://papierband.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog !!!
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń