Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

Wiosennie cz.2


Witam wszystkich serdecznie! :) 

W czwartek miałam okazję odwiedzić Kraków, byłam tam pierwszy raz i jestem pod wielkim wrażeniem. Miasto jest piękne, zakochanie od pierwszego wejrzenia :D Byłam tam w celu obejrzenia wystawy The Human Body Exhibilition wystawa była naprawdę bardzo ciekawa, wiele przydatnych ciekawostek utkwiło mi w głowie. Wystawa trwa do 30 czerwca tego roku, jeżeli kogoś interesują tajniki ludzkiego ciała to polecam, warto :).
Dzisiaj chciałam pokazać Wam:


...


1. Zwiewną granatową bluzkę z motywem ptaków. Ma bardzo ciekawy krój. Tego typu bluzki świetnie nadają się na upalne dni, mają dobry "przewiew", dzięki czemu nie jest nam gorąco. :) 


Bluzka/ Atmosphere
Bluzka/ Atmosphere

2. Koszulę w różne odcienie niebieskiego. W talii ściągana jest paseczkiem, dzięki temu pomimo swojego luźnego kroju sprawia, że podkreśla figurę. Idealnie wygląda w połączeniu dopasowanych jeansów.

Koszula/ Calvin Klein

Koszula/ Calvin Klein

3. Białą, elegancką bluzkę. Lubię ją ze względu na ciekawe wykończenie pod szyją. Wynalazłam ją w szafie mojej mamy :)).

Bluzka/ Barbara Karen


Bluzka/ Barbara Karen

4. Kolczyki koła. Są oplecione malutkimi koralikami, a dzięki temu są nietuzinkowe. Pomimo tego, że są troszkę ciężkie jak na kolczyki, to uwielbiam je, podkreślają  kobiecą urodę. Dostałam je w prezencie tak samo jak rzeczy 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11. i to były strzały w dziesiątkę. :)


5. Kolczyki z elementem drewnianym, są bardzo ładne. Klasyka pod każdym względem, zakładam je bardzo często, bo do wszystkiego pasują. :)


6. Naszyjnik. Kojarzy mi się z Indiami i nie wiem dlaczego :D


7. Naszyjnik, który jest 'przy szyi'. Lubię takie, wydobywają kobiecość i zarazem wyglądają elegancko i ciekawie na szyi. :)


8. Turkusowe kolczyki. Uwielbiam ten kolor biżuterii, bo pasuje niemal do każdej karnacji. Ich wygląd kojarzy mi się tym razem z Grecją :D.


9. Obszerne kolczyki w kolorze metalicznym. Wyglądają bardzo efektownie, niestety mają jeden minus, są troszkę ciężkie. :)

Kolczyki/ Tally Weijl

Tak wyglądają w pełnej okazałości:



10. Naszyjnik z przewieszką róży. Zwykły, klasyczny, pasuje do wszystkiego. :)


11. Kolczyki skrzydełka. Ostatnio ten motyw jest bardzo popularny wśród biżuterii i jak najbardziej odpowiada moim gustom :).


Na koniec coś do posłuchania :) :


POZDRAWIAM :D!

4 komentarze:

  1. Kraków jest naprawdę pięknym miastem, jak na razie najpiękniejszym jakie zwiedziłam w Polsce. Byłam tak w zeszłym roku na wycieczce i chętnie bym tak wróciła! *Q*

    p0li5h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków jest cudowny, chyba nie da się go nie kochać;D
    fajne kolczyki skrzydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz! a co do Krakowa to uwielbiam to miasto;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam raz w Krakowie ale to jak byłam mała i prawie nic nie pamiętam... I szybko do niego nie pojadę, bo trochę mam daleko :P A najbardziej podoba mi się ten naszyjnik- niby to muszelki a nie muszelki ;) B. ładny :)

    OdpowiedzUsuń